Sunday, June 27, 2010

stalker???tidak2...

takot tak kalo ade kawan yg jenis mcm ni??
ok aku bagi situasi..
ni takde kena mengena ngn yg masih idop atau yg telah mati.(aku tipu)
ok..seorang minah cun(perasannye) aku bagi nama ida(bukan nama sebenar)
ida ni ade sorang kawan nama raja(sebahagian dari nama sebenar)

die kenal mamat ni mase kt kem arahan dari kerajaan Malaysia..

bulan 6 tahun 2008 die jumpa mamat ni sebab mamat ni nak blanje Mcd.that was good!
minah ni pantang kalo ade org nk blanje..nak aje!

bulan 6 tahun 2010 si Raja ni SMS ida tnye update pasal ida..tibe2 raja mengingatkan nostalgia
mase diorang jumpa 2 tahun lepas.berikut adalah perbualan mereka:

raja: weh ko mcm dulu lg ke?
ida: mcm dulu cnne?? (1sen)
raja: kurus mcm dulu or dh berisi sket?
ida: kurus cmtu jgk..huhu (1sen)
raja: iye ke..tp mase aku jumpa ko dulu(jun 2008) ko dh berisi.
ida: 2 dulu..duk kmpg mmg la berisi sket..skang dh kurus blk. (1sen)
raja: tp kn..jls sgt..tgk dr blakang pn tau..b****t ko jd beso..
ida: la...mmg la pompuan b****t beso..ape la ko ni.(cuba berlagak normal) (1sen)
raja: tp ari tu jelas sgt..x padan ngn tubuh ko..2 yg aku tnye..
ida: tah la...(dh mula nyampah ngn mamat ni n brharap mamat ni x reply lg) (1sen)
raja: lgpon..bile ko jln..b****t ko goyang lebih..bdn ko stay je..
ida: (mcm sial je mamat ni)ape ko ni.. (1sen)
raja: dulu kn ko jln depan..2 yg aku pelik coz ko pkai baju kurung..
ida: kn dh lame..2 tahun lepas..apsal ko ingt lg.. (1sen)
raja: xkn tnye pon xleh?aku ingatkan ko still mcm yg dulu..
ida: ko ni kenapa..adeh.. (1sen)
raja: jgn r marah..aku juz ckp ape yg aku nmpk..byk beza dr mule2 kenal dulu..dulu kn ko kecik n kurus je..aku x pnh sngka body ko leh jd mcm skang..best gk usha..
ida: adeh..ape yg ko x puas ati nye..salah ke kalo b****t besa?? (1sen)
raja: x salah pon..alahai jgn la marah..ako dpt gk cuci mate..
ida: (mamat ni mmg babi)dh la..malas lyn ko.. (1sen)
raja: alahai..xkn mrh kot..huhu

akhirnya ida rase sgt marah dan mengeluarkan kata2 yg 'azimat' kt mamat tu..
adakah ini contoh stalker atau errr....x tau la nk nk klasifikan sbg ape..sgt geli ok..
setelah dikira ngn calculator..ida telah kehilangan 10sen gara2 layan SMS ngn mamat x guna ni.sungguh merugikan.

nasihat:kaum lelaki sila jgn bersikap sedemikian..kalo npk ape2 perubahan tlg buat bodo dan jgn tegur..pmpuan akan rase x selesa dan berfikir yg lelaki tu adalah sgt cibai!

ini adalah rekaan semata-mata..tiada kaitan sama ada yg idop atau yg dah mati..

No comments:

Post a Comment