Sunday, June 20, 2010

pasangan dr mrsm jasin

kalo la aku jumpa korang ni kan..
aku nk tnye satu soalan je..
eh..mula2 kne la ckp tahniah(ayat biasa utk org kawen)
ok soalan tu mcm ni..sejak bila korang bercinta ni??
mungkin aku je kot yg x tau..
kt sekolah dulu aku bukan amek tau pasal org..

apa2 pon..korang look suit together..sgt sweet...

yg laki tu(namanye zaid) BADAR okay..BADAR tu Badan Agama Dakwah dan Rohani.
(penah gk skodeng2 mamat ni dulu..sbb muke die kiut.hahaha..gatal!)
so geng2 diorang ni dipilih oleh cikgu utk menegakkan hal2 keagamaan kt sekolah.
sekaligus meneruskan tradisi yg mrsm jasin ni sekolah yg sgt2 mementingkan hal2 keagamaan.
ye...bab tu aku setuju..byk gk aku blaja pasal agama kt sane dulu..
smpai aku jadi NAQIBAH tau..hakhakhak~
naqibah tu mcm ketua kumpulan usrah la...huuuu~
aku x caye sbnrnye..

yg pmpuan tu(namanye ilanah) mcm jenis kecoh2 sket..bising2 kt skolah..
slalu gk kne denda depan assembly skali ngn ilanah ni..
sbb kitorang kuar lmbt..pastu kantoi ngn cikgu...huuu~

sorang mcm malu2..sorang plak jenis bising n kecoh..
cmane korang bleh jatuh cinta??
anyway...tu la jodoh kn..kite x tau jodoh kite kt mane..ngn sape..
mcm mane kite boleh jmpe..tu seme DIA je yg tau..

aku ade curi gmbr diorang kawen kt facebook..sori tau..


kalo x silap...si zaid ni still study kt oversea lagi...n ilanah plak study kt malaysia...
agak mencabar la buat korang...hope korang stay together forever k...
and cepat2 dapat anakkkkkk!!!!
mesti anak dorang ni comel..dh mak ayahnye comel..haha




hmmm...anak aku nanti comel tak???

No comments:

Post a Comment