Saturday, August 7, 2010

Random

hui hui hui hui....
bersawang blog aku...sbenarnye aku g oversea..tu yg lame x update..tipu je..hehe~
celah mane nk g oversea..nk blk kmpg pn x cukup duit...sedih2~
sbenarnye xde cite best nk post kt blog ni..
xkn cite pegi sane sini ngn buah ati ko pon nk post kot..ade aku kesah??
x pon cite buah ati ko ckp 'i love u'..nk heboh sedunia..hape..ko sorang je ke ade buah ati??

mari me-random-kan gmbr2 yg aku snap slame aku g oversea ni..wuahahahaha~

1.seliparku yg sgt bijak matematik

kalo aku pakai selipar ni mase amek spm dulu kompem add math dpt A1.rugi2!!

2. aku kagum ngn mat saleh ni..

nmpk x kt kepala die tu???haaa...die pakai topi..eh bukan..alaa..yg pakcik2 pakai pegi sawah tu..
yg dianyam guna daun palas kot..org malaysia ade ke nk pkai benda tu naik LRT??
boleh bg gelaran dato' x kt mat saleh ni??akakaka~

3. megi sebesen!!!!shiappp!!!

~sebelum~
~setelah dikedarah oleh 4 raksasa~

4. maksiat di ofis..ish3!!

Amaran keras!!Jangan tiru aksi ini

1 comment:

  1. weh...yang giraffe tu aku ada sekor kaler hitam....huhuhu

    ReplyDelete