Friday, May 28, 2010

untuk rujukan

hari ni sangat bosan..asyik tinggal berdua je dgn ain.
pagi tadi bangun pukul 10.30pagi..
syabas dayah!subuh ko ke mane ni??
lepas mkn nasi lemak..aku pon layan internet.ni je hiburan aku hari2..bosan!
bukak facebook..xde ape2..
bukak tagged la..lame x tgk ape dh jd kt profile aku.
ok dh bukak..tgk2 profile org.smpai la ke profile mamat ni.
x kenal pon sape..usha2 komen org bg kt die..
then aku tertarik kt satu komen ni..
mmg dh lame aku cari bnda ni..
terima kasih dan mtk maap ye kwn tagged.
sy copy paste awk punye komen.
sekarang aku nk letak kt sini plak.
untuk rujukan aku dan mybe utk sape2 yg terjenguk blog ni.
kita sama2 dpt pahala ok..









sama2 la kita baca n ingat nnt boleh amal time smyg..
xde la time smyg duk ingat lepas ni nk mkn ape..nk g mane..
pakwe aku buatpe skang..bunyi ape kt luar umah tu..hish!macam2!
aku cakap ni kt diri aku la..time smyg duk ingat benda lain.
tu la smyg x penah cukup..

ok sekian,

renung2kan dan selamat beramal!(amek ayat org)

No comments:

Post a Comment