Saturday, April 17, 2010

saya tidak dibenarkan berhenti!!!!

setelah menerima leteran dan kata-kata semangat,kata-kata pedas dari org yg penting dalam idop saya...yg jumlahnye lebih kurang 10 guni(5 guni dari ibu tercinta+2 guni dari kakak2 tersayang+2 guni dari kekasih hati+1 guni dari rakan2 dan manager)..saya mengakui bahawa saya TIDAK DIBENARKAN BERHENTI BEKERJA dalam jangka masa terdekat ini.

saya terpaksa menahan diri dari berfikiran negatif terhadap kerja ini dan saya terpaksa merelakan diri ini dimarahi oleh orang dari negara itu yg 90% of them boleh pergi MAMPOS!!!!!..saya juga terpaksa merelakan air mata saya keluar utk setiap malam selepas pulang dr kerja.ye..itu adalah hakikatnya...lagi satu..saya juga terpaksa menahan diri untuk merelakan tidur saya setiap malam dihantui mimpi2 menjawab call dari org2 negara itu.

berikut adalah contoh kata2 pedas yg diterima:
1. ko ingat keje ni...mcm g duduk kt kerusi goyang kaki pastu cukup bulan dpt gaji beribu-ribu???(terasa mcm tebal telinga aku dgr)
2. kalo ko benti keje..pastu ko blk umah..mak xnk layan ko...mak xnk cakap ngn ko..(mak aku punye ayat mmg lebih tajam dr pisau..sabo je la)
3.kalo ko benti..ko nk keje ape?jual APAM???(paham2 je la)
4. yg ni xde kaitan..."ko xyah la kawen nur..ko keje la sampai tua..."(perli ke ape eh???aku pon x paham)

1 comment: