Saturday, February 20, 2010

entry yg tiada isi penting...

hmmm...
sudah lama aku tidak menaiktarikh blogku ini..
kerana masa aku sekarang sudah berkurang menjadi 4jam sehari...
(kononnye sibuk sgt la tu..bajet la ko dayah)
ye...agak kesibukan satu menjak dua menjak ini...beban semakin bertambah..
mmg la..gaji ko nk byk..keje pn byk la...ingat senang2 ke boleh dpt gaji byk..
tp xde la byk sgt gaji smpai 10k sebulan..
(huh..kalo 10k aku kawen terus.seme blanje kawen aku sponsor.hahahaha..gatal!!!)
kalo tgk pada title..mmg aku xde ape nk ckp pn..
hanya berbual kosong dgn diri sendiri...


latest story bout anok mek yam
1. Sekarang bekerja di OCBC BANK.(yg ni xde la latest sgt kot)
2. Tgh stress dgn training sbb beban makin berat.byk bnde kne blaja kne ingat
kne paham kne pndai apply time dh on the floor nnt.dyh...ko boleh ke ni???
ko ni dh la lembap sket.org lain dh smpai singapore ko bru nk masuk johor..hahaha..
3. bru blk kmpg last week tp x puas sbb duk umah sehari je.tu pn byk kuar jln2.nk blk kmpg
lg...bile eh?
4. sedang gile shopping..dlm kepala asyik pikir ape lg yg nk beli...x kire time tgh jln ke..
tgh nk tido ke..tgh mandi ke..berak ke...tgh berak lg best berfikir pasal shopping...
eeee...selekeh..
5. ye...aku sekarang sedang berbahagia dgn meow2...
6. blaja kete bile nk abih????terpakse stop dulu smpai dh start keje syif nnt bru nk smbung blk.
mak aku dh bising bile nk beli kete...duit xde..celah mane nk beli kete mak oi...
7. tgh nk menggemukkan badan tp tidak berhasil...encik meow2 sudah membebel suh mkn
byk..tp perut xnk terima mknn byk2..
8. bru lps beli jam kt swatch..yeay!!!aku suke...sbb dr dulu lg teringin tp tidak mampu..hukhuk~
9. sedang menyimpan hasrat utk membeli hp..jeans kt levi's..bag kaler putih..wallet..tunggu gaji yg berikutnye ye dayah..bulan ni nye gaji sudah byk abih..hoho~
10.teringin nk pergi bercuti...korang...ari tu plan nk bercuti tp tiada tindakan!!!!
11.nk g stretkan rambut tp tersangat malas!!!!
12...2-3 menjak ni asyik pening je...nape eh?ade penyakit ke?malasnye nk g jmpe doc...
13.sudah kekeringan idea...bersambung~





No comments:

Post a Comment