Thursday, August 6, 2009

selamat tinggal MPH...

huhu..ari ni..aku g anta surat resign kt MPH..
ye la..nk jd cikgu plak kn...cewaaahhh!!haha..
lps dh setel2 seme psl surat tu...kak faezah atau name manje mama suh aku tunggu lagi setengah jam utk dptkn gaji..xpe la..duit punye pasal..10 jam pn aku snggup tunggu..huhu..
so smentara tu g la cri kwn2 same keje..dh last day katekn..
sedih jgk nk tgglkn diorg ni..even bru knl sebulan lebih tp dh rase mesra..
tiap2 ari duk mkn same2..blk keje same2..kejar bas rapid same2.haha..
to bdk2 MPH..i will miss u guys..nnt free aku dtg jenguk korang..
dh lps setengah jam...aku g la amek gaji..
nk tau dpt brape?rm752.36
haha..btol2 basic je aku dpt..duit punctuality ngn attendance aku dh burn..
gara2 bas rapid yg lmbt ari tu..taik btol..
hehe..lps dpt duit..aku ngn liza g mkn..sbb dr pagi kitorg x mkn ape2..
kali ni aku blnje liza..slame ni asyik die je blanje aku.huhuhu
then..dh kenyang2..bermula lah shopping kitorg..tp bkn shopping sgt pn..
ala2 window je..
lastly dpt jgk aku beli sandal..aku suke sgt2..nk tgk x?hehe..

hehe..aku sgt suke warna sandal ni...liza yg cdgkn aku beli..tanx liza...
then..g jln2 lg..act aku nk beli jam..
huhu..aku dh benci pkai jam ni...benci!!!!
tp xde plak yg kenenan..
so jln2 lg..tp mcm dh bosan la kt midvalley tu..
brgnye2 same je..adeh..x tau dh nk g mane lg yg dkt..
lastly..kitorg pulang ngn kecewa..sungguh bosan...

1 comment:

  1. tu la nnt dpt 7500 kite shoping....hohoho keje pn blum lg dh pk gaji je terok btl prangai masing2

    ReplyDelete