Saturday, April 25, 2009

9/10/2005-13/3/09

tarikh ape tu wei???
brape lame tu???jwpnnye dlm 3thn 5bln jgk la kot...
kalo aku x slh kire...mklum la math asas kt u dpt D+.huhu..
ape nk jd ngn aku ni daaa...bengong btol..nsb baik x fail je..
eh blk pd tarikh td..mrepek tol anok mek yam ni..
cnne nk mule ek..ni la tarikh die propose aku n tarikh die gtau aku yg die ade someone else...
aku akn ingt tarikh ni smpai aku dh jd nyanyok mase tuer nnt..haha..
tp mslhnye np die tgglkn aku??mane jnji2 die dulu kt anok mek yam ni??
die pnh ckp..skali die syg gurl tu..die akn syg smpai mati..
tp skang die dh x syg aku..mknenye die dh mati ke??huhu..ye kot..haha...
die ckp lg..skali die sntuh gurl tu..die xkn sntuh gurl lain lg..so whats going on now???
nk aku tnjuk gmbr die tgh berenjoy ngn gurl lain ke???xyah la kot..
so ksmpulannye...jgn mudah cye kt jnji2 laki..
dulu mase org pesan jgn cpt cye kt laki...then aku ckp dlm ati, pkwe aku bleh dprcayai..
pkwe ko yg x elok..pkwe aku ok...
huhu..nah amek kau!!!gedebuk kne kt kpale sndiri..pdn muke..
waaaaa...bodohnye anok mek yam ni!!!!!
haa...lg tu die ckp..die xkn lpskn pegangan tgn aku even idop ni sesukar mane pn...
ayat2 tu la yg wat aku jd mcm nk gile skang....waaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
nape bnde ni jd kt aku...i thought he was the first and the last person...
but i was wrong...huhuhuhu...kesiannye kt anok mek yam ni...
tp mek yam ckp..xpe la nur..dh org xnk..xdok jodoh la tu..(dlm loghat ganu)huhu..
btol ckp mek yam tu..mek yam...anok bongsu mek yam ni rindu kt mek yam!!!!!




p/s: to suami mek yam..sori sgt xleh blk mase suami mek yam msk wad ari tu...
tp anok mek yam slalu doakn kesihatan suami mek yam..
anok mek yam syg sgt kt suami mek yam...

No comments:

Post a Comment